неделя, 17 януари 2010 г.

Цоп!... Into the deep



23:02 часа... Току що изгледах последният (засега) епизод от Californication. Ханк Мууди цопна в басейна! Във вода обляна в светлина, в която плуват all the sexy bitches at the same time и...който е гледал , много добре знае кой остана извън басейна и за какво изобщо става дума.

Искам да кажа, че всеки плува на едно такова малко надуваемо столче в един малък басейн,пълен с искряща синя вода и изкушения.
Знам, че метафората за живота - океан, в който ние, видиш ли, плуваме смело и преживяваме какво ли не , е много по-епична.Ама то не е съвсем така. 'Бурята' идва от самите нас, ние скачаме във водата и правим водовъртежа да се случва.

Защото това ' животно' съвременния човек ( в частност тези , които обичаме да се наричаме артистични, отворени, модерни и разкрепостени) живее с най- скапания 'навигатор' през морето, океана, локвата или какъвто там воден басейн е живота. И това е едно гласче, което казва '...И не чак толкова'
Имам готина работа.
-Е, не чак толкова, може и по-добра, има хора, които са постигнали много повече,това ли е всичко, с което ще се примириш...
Имам готино гадже, човекът е свестен , обича ме, готов е да ми даде всичко.
-Е, не чак толкова...Не си толкова влюбена, а може би той не е това, което търсиш.
Животът ми е интересен,може би наистина съм постигнала нещо.
-Е, не чак толкова, недей да се изхвърляш, знаеш ли какви неща още могат да ти се случат, какво си изпуснала досега и за колко неща изобщо не знаеш...

Каквoто и да предложи животът, може би никога няма да е ' чак толкова' добро, колкото ни се иска. Защото знаеш, че има море, а ти си в басейна.

Да искаш винаги още, достатъчното да не е достатъчно и в цялата тази бъркотия да се удавиш в плитко, малко, светещо басеинче не защото са те бутнали , а защото сам си паднал. И да се окаже, че плиткото всъщност е доста дълбоко и е много трудно да излезеш от него.
Заради тъпото клише, че на брега не е чак толкова интересно...

3 коментара:

  1. Хммм, накара ме много да се замисля. Това беше най-депресиращата серия от иначе най-палавия сериал на света. Защото дори Ханк си го заслужи! Мамка му, колко ми е симпатичен... Е, не чак толкова. :))) Но да не ставаме сега като бабите, които си разказват сериали. Плиткото е тъпо! Ако ще се давиш, дави се в окена! Fuck that shit!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Плиткото е тъпо и точно там е проблемът! You're so fuckin' right:)
    А иначе, няма начин Ханк да не е симпатичен на all the ladies...Чак се зачудих- абе, Дейвид Духовни много добре ли си играе ролята или има нещо и от него...Човекът се е слял с образа си!
    Аре, гмуркаме се:)

    ОтговорИзтриване
  3. Дейвид беше в клиника за да лекува зависимостта си от секса, така че Ханк си е Дейвид, ако ме питаш... Щото в Досиетата Х е егати дървото. Мисля си, че не става за актьор. В Californication си е той, ама да не съм специалист викам. А аз така и не се научих да плувам. Лошото е, че първо скачам и после викам, докато някой ме спаси :)))

    ОтговорИзтриване