понеделник, 19 октомври 2009 г.

ДРУГА ( some of my song lyrics)













В мен е тъмно, откакто си тръгна

-ела, преоткрий ме!

Не ме познаваш, но светът ми обърна

- ела, опознай ме!

Не съм това, което си мислиш

- ела, разгадай ме!

Не мога да плача, не мога да мисля

-върви, остави ме!


Шепот, писък, ад и рай

Две жени се борят в мен.

Едната вярва, това е-край,

а другата ти държиш във плен!


Тунел от спомени, кръг от тайни

- ела, премини ги!

Кошмари,сънища , лъжи безкрайни

- ела , събуди ме!

Лице в огледалото, не го познавам...

-ела,запознай ме!

Задушавам се в дим от сладки копнежи

- върви си и те ще се махнат...


Вървя по стъпки,изминати вече

- ела, заличи ги!

Пред мен си ти, зад мен е тъмно

- ела, озари ме!

Не знам сега накъде ще отида

- ела, отведи ме!

Не мога вече с това да се боря

- върви, остави ме!


Луната танцува с мен в нощта,

с моята тъмна и светла страна.

Едната потъва в нови мечти,

но другата помни, че ти всичко разби...


Няма коментари:

Публикуване на коментар